nedjelja, 1. ožujka 2009.




Ovo je video nastao od Sabinih fotki...lijepa i plemenita kobila koja je data na udomljavanje u nepoznato....Unaprijed zahvaljujem na svakoj informaciji o njoj...
Odvezena je 2008. godine u proljece iz MOGU-terapijsko jahanje u Osijeku, odakle sam primila i sluzbeno priopcenje da mi ne zele dati ime osobe koja ju je "udomila" ....

Nije mi jasna tajnovitost oko odluke da se proglasi nepotrebnom i da na "udomljavanje", a istovremeno udruga kupuje konje, prihvaca donacije mladih konja neupotrebljivih za terapijski rad....i ima sve manje uspjesnih sportasa....i upotrebljvih terapijskih konja.....

Saba je skupo placena i data na koristenje udruzi za razvoj sporta osoba s invaliditetom...ja sam ju odgojila i trenirala, i zelim znati njenu sudbinu...

Nema komentara:

Objavi komentar