ponedjeljak, 13. travnja 2009.

Mail poslan voditeljici i predsjedniku UO MOGU

MOGU Terapijsko jahanje
gdja Marina Koprivnjak
gdin Goran Djurokovic

Postovani, iako je Vasa odluka da ne komunicirate sa mnom o temama koje me interesiraju, a "sluzbeno priopcenje" koje ste objavili je puno neistina i neozbiljno, u zelji da zaustavim dalju stetu po ugled MOGU i programa do kojeg mi je stalo, ukazujem Vam na post na forumu TJ http://www.terapijsko-jahanje.com/forum/index.php?topic=500.msg2966#new (objavljen ne Pegasusu i na blogu Trazim Sabu) i molim da se zaustavi ako je istinit naum da se Saba zakolje ili uspava, te da mi se omoguci da ju otkupim i tako zavrsimo ovu tuznu pricu. Ako je prica lazna i ako sam izmanipulirana, molim da objavljivanjem dokaza da je kobila ziva i da joj ne prijeti ubijanje u cilju zataskavanja ove afere, a ja cu se uljudno ispricati za sve sto sam napisala a pokaze se neistinito, na istim mjestima gdje su ove price objavljene.
Unaprijed zahvaljujem na razumjevanju,
uz stovanje,
Dada

Nema komentara:

Objavi komentar