srijeda, 28. siječnja 2009.

Da li ste ju vidjeli?


U Udruzi MOGU, Saba je,cesto sepala iz razlicitih razloga ( nestrucno odrzavanje kopita, ozljede zbog drzanja na vezu u tuci s drugim konjima i slicno)

Molila sam da mi se omoguci da ju sponzoriram i tako pomognem i njoj i Udruzi, placanjem potrebne strucne njege ili terapije , ali na moje zahtjeve nije odgovoreno...

2008. god. cula sam da je kobila data iz Udruge ali nisam mogla doznati kuda i kome.


Pitala sam i molila informaciju od voditeljice programa.

Nisam dobila odgovor.

Veterinar koji je pisao tovarni list me je obavijestio da su mu iz uprave MOGU zabranili da mi da podatak kuda je odvedena kobila.... :(
Trazila sam ju preko nekoliko foruma i ovo je samo jedan od pokusaja da saznam da li je ziva.

Jos uvijek se nadam da cu naci.

Nema komentara:

Objavi komentar